اخبار
سه‌شنبه 9 آبان 1402

همکاری صندوق ها برای توسعه صادرات و افزایش سرمایه گذاری خارجی

صندوق ضمانت صادرات ایران و صندوق توسعه ملی در راستای حمایت هرچه بیشتر از توسعه صاردات کشور و افزایش سرمایه گذاری خارجی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند. 
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، این تفاهم نامه با هدف ارتقای تامین مالی صادراتی برای صادرکنندگان و سرمایه گذاران فعال در حوزه صادرات کالا یا خدمات و استفاده از توانایی های علمی، عملی و ظرفیت های اقتصادی، پژوهشی و بازاریابی طرفین در افزایش ضریب نفوذ اعتبار صارداتی و ارتقای شبکه حمایتی کلان کشور در زمینه صادرات کشور صورت گرفت.
صدور ضمانت نامه و یا بیمه نامه برای طرح ها و فعالیت های اقتصادی و همکاری میان صندوق ها و استفاده از توان صندوق ضمانت صاردات ایران برای تصمیم گیری در خصوص طرح های اقتصادی توسط صندوق توسعه ملی از جمله موضوعات همکاری میان دو صندوق می باشد.
این اقدام در راستای حمایت های دولت از صادرات و فعالان اقتصادی و پوشش ریسک های صادراتی در جهت تسهیل امور صادرات خواهد بود.
 
کلمات کلیدی
صندوق ضمانت صادرات ایران
صندوق توسعه ملی
تفاهم نامه همکاری
افزایش سرمایه گذاری خارجی
توسعه صادرات غیر نفتی
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
این صندوق به پشتوانه حمایتهای مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسکهای سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.
صندوق ضمانت صادرات ایران حامی صادر کنندگان محترم از تمامی نقاط ایران